torsdag 6 januari 2011

jultiden

vi har hafft en jätte fin jul med mycket ståhej. det har int varit så stressigt innan jul och v¨årt lella hem har dofftat av alla julens kryddor. julafton firades hos min farmor tillsammans med min mor , min systr och hennes familj . där åt vi gott, bytte klappar och spelade paket spel och avslutade sedan dagen med risalamalta. tack allihop för en superfin dag. sedan åkte vi til peters föräldrar för att fira jul på juldagen dä. där ar det mer mat, mer godis och  mer presenter. dagendärpå firades hemma hos peters farmor och farfar med resterande delen av hans släck. nervöst och läskigt men trevligt det med. sedan var det tillbaka till vardagen me jobb för peter och vardag med troll för mig. men en jätte fin jul blev det i alla fall. jag har försökt att upprepade gånger publisera detta  inlägg men detvisar sig att jag har för lite utrymme kvar för foto så jag har nu suttit och ränsat lite för att få platts. men mer ska göras senare. jag kommer hedanäfter at länka till min bdb om jag har mycket billder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar