tisdag 11 januari 2011

Natten.

Nu har allt som ska göras idag korta. Röntken , 3 sterila bad , fotografering och samtal med både läkare och narkos. Så mycket för en sån liten. Men lillen har varit glad hela dagen.nu har Peter åkt för länge sedan och jag ligger här bredvid min skatt och nerverna håller mig vaken. Jag vill bara inte att det ska vara såhär . Det är inte rättvist att man ska få behöva gå igenom nått sånt här när man knappt hunnit leva än. Znu förstår jag hur jobbigt det måste ha varit för mina föräldrar. Jag hoppas bara att allt det här kommer att ligga i skugga av all. Kärlek jag har att ge och alla fina stunder vi har och kommer att ha. För jag vill inget annat längre jag vill bara älska. Min familj, både infödd och vald, jag älskar er och kommer alltid att göra det. för den tar allrig slut. Kärlek är ju det ända som bara blir större när man delar den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar