lördag 11 december 2010

1 års kalas

nu har folk gått hem jag har städat och rotmos är på gång på spisen. jag känner mig väldigt nöjd med dagen och hoppas att trollet var det han med. han sover nu ganska utmattad efter allt folk som var här och alla små oknytt som an hade att busa med. det kom fler än jag trodde att det skulle och han fick några presenter han nästan lekte bort innan jag han fota dom. morotskaka och amerikanska pannkakor blev det i alla fall så att alla värkade bli både mätta och belåtna.
 alla barnen vid bordet
 morots tårta

 andreas och minerva
 linn behövde inte klä ut sig för att passa in under temat

 myspojkarna. och för en gångs skull var det inte peter som sov
 bus Agge
 Teo med lilla bos
 snygg pose Lia



 Peter var ju tvungen att slappna av nån timme eller 2 med att spela spel efter att ha suttit och pratat med folk och varit social i flera timmar
presenterna trollet fick=). det var allt för nu. hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar