torsdag 23 december 2010

jul frukost

just nu och sedan några timmar tillbaka har jag och trollet varit hemma hos fia och micke och ätit julfrukost såhär danföredopparedagen. vi kom hit ganska tidigt så vi har varit nere en sväng p willys och handlat gröt som vi åt till frukost och nu ska vi fika gifflar och dricka kaffe. . här kommer lite bilder  eftersom jag lånar internet och dator här och jag inte kunnat lägga ut på länge.
 onoooo min baby är ett emo
 jag och trollet fikade med sofie igår på mackmakeriet.
 lite mindre roligt tickte trollet att det var att kolla på skor och kläder. jag förstår honom.



 och självklart en liten panda dräkt till vimce


 fia
 jag och trollet väntar på gröt
 nu ska vi på jakt efter små klappar till paketspelet imorgon. hej så länge fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar