onsdag 15 december 2010

bak och pysseldag

idag har jag och trollet varit på öpnaförskolan och bakat pepparkakor förutom det har vi varit på eco och när vi kom hem slagit in födelsedags presenter för imorgon fyller trollet 1 år. superstort. mitt första arns första födelsedag=).
 lugn morgon med vällingmys i soffan
 älskar märket på trollets tröja. northland
 bakade på öppnaförskolan. det blev tyvär inga bilder på själva baket men här är det vi använde i alla fall
 bustroll kan se fundersamma ut
 tyckte att det var värt att dokumentera att de har jort det så fint på fönstrena på bvc
allt stohej blev lite mycket för trollungen så han blev en sovfis...
innan jag sover måste jag påpeka att jag tycker att den lilla tillfälliga butiken som säljer julsaker på juneporten definitivt är värda ett besök. de säljer jätte fina saker som är tillvärkade för hand och alla vinster på produkterna går till ett dagsentra för funktions nedsatta. jätte mysigt hantverk,bra pris till en bra sak. kan knappt bi bättre. värt ett besök, om så bara för de superfina ulltomtarna.
nu är det  sent, lillen kommer vakna tidigt och jag är trött så. godnat ochsov så sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar