måndag 13 december 2010

På väg

Sitter nu åter på bussEn med knyttet som när som helst kommer att somna efter en mycket mysig eftermiddag fylld av pyssel och lussemys. Bärgade på ett nytt scrap album som ska vara ett litet album fyllt med de allra viktigaste händelserna i våra liv som en liten familj här mitt i alltihop. Jag bärgar med lite bilder på mig från tidigare och sedan magbilder,bb bilder, första julen, dopet och så vidare. Tror att det kommer att bli riktigt bra när det är klart. Måste fixa med det stora albumet med. Det blir nog en hel del födelsedags bilder i det tor jag. Hoppas på att jag ska kunna hitta alla bilder jag framkallade från förra julen med. Lillemans första jul måste ju föevigas. När vi kommer hm ska jag ställa mig och fixa mat men efter att vi mättE midjemått hemma hos Corinna så känner jag inte alls för att äta. Vad jag än gör. Tränar eller äter så förändras min vikt inte. Det känns aningn hopplöst. Jag känner mig inte alls bekväm i den här kroppen nu som det är och jag vill ibland bara krypa ur mitt eget skin. Men nån viktnedgång under jultider är väl bara att glömma så det får väl bärga efter annandagen. Skärpning.

1 kommentar:

  1. Om du lägger till mig på msn: terahas@hotmail.se
    så kan jag skicka ViktVäktar-programmet till dig. Det är inte alls svårt att följa! Promise. Och du - ingenting är omöjligt. Vill du så kan du!
    Jag stod stilla i 3,5 år. Först nu med hjälp av VV som jag börjat gå ned i vikt.

    You're beautiful!

    SvaraRadera