onsdag 22 december 2010

Då var det tydligen jul

Vad hände mEd alla julkännslor? allt bara blir fel. Internet har pajjat, hur länge jag än kokar mina kolor och även om kul testerna säger att de är klara så blir dom för kladdiga och går inte att få ut u formen. Igår låg det plast på plattan när jag skulle laga mat så att det blev fullt med giftig rök i hela lägenheten och när jag väl stämde in maten i ugnen så hade jag tagit fel panna så hantaget smälte, jag har ryggvärk, ledvärk, huvudvärk och orkar inte slå in alla julklappar som ska göras med en 1 åring som tar allt han får tag på. Jag orkar inte att jag dessutom är alldeles för spänd över att jag inte känner nån julstämmning för att få julstämmning. Jajamen. Idag ska jag i alla fall göra mintkyssar och hoppas att dom blir bra. Mitt internet är dött så jag kommer bara att kunna lägga ut kortare meddelanden från telefonen men det får funka så längE. Vill ni se bilder så kolla bilddagboken.se på improvised

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar