tisdag 7 december 2010

hemma hos mor.

just nu sitter jag en stund framför min mors dator och kollar ignom lite gamla kort som fortfarande finns kvar. mitt minne är väl inte vad det borde vara men varje bild väcker så många tankar och nog minns jag. med en bild som påminner mig. så många jag som jag varit kanske så otroligt olika varandra men ändå exakt samma. för jag har ju lärt mig en hel del under min resa och det har jort mig till den jag är idag men ändå känns det på något sätt som att jag alltid varit samma. det kanske har varit olika intryck utåt men det har ändå alltid varit samma röst som talar mina tankar och lever i mitt alldeles egna caos av kännslor.
 15 år gammal
 19
 18
 20
 20
 21
 20
 17
 19
 18
17
önskar att jag kunde titta igenom alla de gamla korten från den här tiden men jag var i ett annat förhållande då och alla bilder var på hans dator. så jag antar att dom är förlorade nu. förutom det fåtal som ligger ute på nätet av  olika anledningar. det känns som en annan id som nästan är drömd men ändå lämnat så djupa intryck. det känns bara lite jobbigt att jag minns så lite men att jag är fullt medveten om att det har påverkat allt jag är nu.
 the the future is a mystery the past i history and now is a gift thats whye they call it the present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar