fredag 3 december 2010

julen närmar sig

På torsdagen var jag och trollet och fikade med sofie på wanes och gick en sväng på a6. där hittade hon vad hon ska köpa till sin kille i julklapp och jag hittade en massa julpynt som jag vill ha men inte hade råd med. men jag köpte i alla fall lite julgrans pynt på åhlens.
 vimce åt skones. smartaste minen ever.

 han ser mistänksam ut mot brödet. antagligen för att det var smuligt och varmt. och sjukt dyrt var det med. 28 kronor utan någonting på.

 jag har hört att det är snällt att fota folk när dom äter så det jorde jag. sofie åt en bagel
 jag var lite tvungen att ta en egopic
 trollet posar i sofies sjal.
 tomtar jag vill ha
 tomtar jag vill ha
 tomte sofie vill ha. fiiiina tomtar har dom på coop
 så sjukt fina tomtar. dom här var dessutom helt mjuka så dom kanske funkar som leksak med när trollet blir stor no att inte äta den. nästa jul kanske
 min favvis.
 tomte pose
 när sofie åkte hem så lekte vi i lekparken
 vinter baby . på väg upp till pappas jobb
godnatt babytroll. efter en lång dag sov lilleman sött i sin säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar