onsdag 22 december 2010

Mysig eftermiddag

Idag har jag och trollet fått besök av ossypossy som kom forbi en sväng på en kopp kaffe och lite prat . Det var ett bra tag sedan och på tiden tycker jag. Det känns som att jag tappat kontakten med så mycket folk från förr som jag igentligen fortfarande vill träffa. Det bara blev så när trollet kom. Man är ju inte på samma ställen och gör samma saker längre. Lite synd. Men om folk bryr sig så kan man ju bara ta upp det igen nu när trollet är lite större. Men efter nyår är det inte lång tid kvar till operationen och så blir det inte att se nån på en månad minst igen. Stackars lilla älsklingen som ska behöva gå igenom allt det här. En stund på eftermiddagen idag var vi i alla fall på stan trollet och jag tillsammans med Sofie . Hon är ett väldigt bra exempel på återuptagen kontakt. Vi fikade på mackmakeriet och gick i lite affärer där hon köpte lite nagel saker och strumpbyxor medans jag och trollet var på jakt efter små saker till paket spelet och pjamasar till trollet efter som han behöver ha smidiga kläder till sjukhuset. Vi hittade en panda pjamas och en fin batikfärgad bärsjal med. Helt underbart. Ikväll ska jag göra lite mint nogat och äta omelett som älsklingen gör. Nu blir det jobbigt att skriva på mobilen så hej så länge.(ps. Kolla bilddagboken.se improvised

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar