onsdag 10 november 2010

borde ha sovit för länge sedan

har nu kommit hem för ett antal timmar sedan och har sttit och pratat med älsklingen i vad som råkade bli flera timmar. tiden bara rasar iväg. eller rusar eller vad man nu brukar säga. jaja nu borrde vi ha gått och lagt oss för länge länge sedan så nu blir det inte alltför långt här. men en hel del bilder blir det från dagen i alla fall.
 satt och målade lite med kål ågår. det blev lustigt.
 vid 1 tiden kom en lia till mig och gosade med mitt barn i väntan på att linn skulle komma efter att ha lämnat av sin mor på tåget
 efter en runda på stan så åkte vi till gilberts för att fika. det är vi bra på.
 trollet är inte riktigt lika bra på att fika en han tycker att det är kul i alla falll. och han har ju tid på sig att lära sig.
 senare på efter midagen när vi varit på eko och köpt billiga trosor och fingerfärg så var trollet lite rastlös och roade sig med att klättra på mina ben
 älsklingen jobbade
och linn åt kanelbullar. ja det var väl min dag i kort och mer än så blir det nog inte. så natti natti på er.

1 kommentar:

  1. HAha jag har en ballong i munnen... Jag knycker kanelbullsbilden lite. <3

    SvaraRadera