torsdag 11 november 2010

uppe med tuppen

ja om han äns stigit upp när jag jorde. . jag gick upp 20 minuter innan älsklingen idag för att hinna duscha innan han gick till jobbet men jag kom till kylen och tog ett glas äppeljos och kände hur benen skakade under mig så jag struntade i att duscha och la mig i sängen i en kvart tills älsklingen gick till jobbet och lilleman ville gå upp. nu har jag tvättat håret i handfatet med bebis hängande och klättrande på mig, matat lilleman med en flaska välling, satt på och hällt upp kaffe och jort en flaska till åt trollunge nummer ett. nu kan jag äntligen sätta mig ner och dricka min kopp kaffe framför nyhetsmorgon innan jag måste börja förbereda inför att vi klockan 9 ska gå till öppnaförskolan. så ha det fint så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar