torsdag 25 november 2010

en tripp i bärsele

jag och vincent har just kommit hem från öppna förskolan och lilleman däckade direkt när vi kom hem med en välling flaska han klnapt han börja dricka utav. nu ska jag ta mig en god kopp thcai te och titta på lite tv4 play. sedan ska jag städa lite efter gårdagens bullbak. men det lir nog mer bak idag om jag känner mig själv rätt. vet inte vad bara. kanske små mini pajer skulle vara gott.
 dagen började med att jag tittade på nyheterna och lilleman läste bok. bilden ser mycket lugnare ut än vad det var men ganska mysigt ändå även om nästan all tid gick åt till att plocka ner trollet från bordet.
 jag kände att det var onödigt att kämpa med vagnen i snön så lilleman fick återinviga bärselen med stor suckse.
 vi var först till öppnaförskolan så då hade vi hela stället för oss själva men det ädrades ganska snar
 trollet lekte med agge en ganska lång stund. jag pratade ganska länge med agges mor som liksom jag kännde sig något malplasserad där och i bestämde oss för att ta en fika nån dag så hon fick mitt nummer. alltid trevligt med nya bekantskaper och särskilt nu när det känns som att man tappat endel när man fick barn. men missförstå mig inte. ni som finns kvar är jag så glad åt. <3 er.
nu ligger trollet och sover middag så det är bäst att sätta igång med det som göras skall. så hej så länge. fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar