onsdag 10 november 2010

pasta med pepparsås

jag ska alldeles strax ställamig som den hemmafru jag hoppas att en dag bli och laga mat till min kar och mig. färskpasta med pepparsås blir det idag. mmmmmm. idag har jag och lilleman varit på äventyr med jenny och lekt med hennes och marcus vovvar.. tog i alla fall några bilder under dagen så här kommer de.
 på väg till Gilberts så blev vimcent lite hungrig så han försökte äta upp delar av sitt regnskydd
 Jenny och Vincent i väntan på lunch
 på väg till Samhjälp somnade trollet i vagnen
 syns lite väl mycket att trollmor är sjuk på påsarna under ögonen. Zzzz
 För jennys del blev det många telefon samtal för att berätta de goda nyheterna
 väl hemma blev det apelsin saft med skivad citron
 sedan hade vi marcus på ett kort besök innan jag kände att jag behövde ligga ner och vila
 troll ungen va överlycklig när han fick ha den lilla söta fluffiga hunden i knät
sen beslöt han sig att ta bonnie på en promenad.

ja det va väl det i kort som hänt idag.
förutom att älsklingen har suttit och pratat töntiga saker på msn i flera timmar, när vi egentligen borde gjort annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar