söndag 7 november 2010

snart sängdags

sitter med hunny sovandes i soffan. älsklingen somnar så fort han inte har någonting att göra. ska snart plocka ihopp en liten lunch låda av det som blev över vid middagen och kolla om spelet vi köpte blivit klart tils dess. hela dagen hemma idag har varit ganska mysig. vi bestämde oss för att vi behövde en vilo dag så allt annat fick vänta.håller för övrigt på att skriva min 50 11 julklapps lista och det blir allrig klart. och jag som trodde att jag hade varit ute i god tid det här året och nu är det bara lite mer än en månad kvar till jul och lilltrollets födelsedag är ju ännu närmre. åå mitt lilla troll är 1 år om bara lite mer än en månad. tiden går så fort att det nästan inte är ok. det känns som att det bara var igår som jag satt och läste av resultatet på graviditetstestet och höll på att tappa andan, eller första ulltraljudet när jag fick se den lilla krabaten för första gången.
jaja tillbaka till idag. jag har tagit lite bilder som vanligt under dagen där jag valt nåra guldkorn att bjuda er läsare på. så här kommer de.
 ett lite tillbakalutat leende bjöd han allt på den lill raggaren innan han skulle sova middag. min lilla älsklingsunge den där rackaren. måste tillägga att detta leende kom precis efter att han plaserat sin napp i peters mun. nöjd och stolt blev han. varför vet jag inte men jag antar att det är nån typ av seger när man är bebis
 pojkarna spelar sina små spel. det är tydligen såhär den moderna nörd fadern leker med sin son. jaja det värkar ju ha funkat i alla fall. båda värkar ganska nöjda
 jag kokade massor av olika rotfrukter med 2 röbetor då blev de allihop såhär vackert röda. mimms middag bblev det. och snygg är den ochså.
 lilleman var så söt när jag tog den här bilden. jag skulle igentligen spela in men tryckte fel och när jag fick fram vidio kamera så hade han slutat. han stod och tittade i kort och så skrattade han och så tittade han i kors igen och så skrattadehan. han upprepade detta ett antal gånger på raken. knäppis
 när man inte får stjäla allt på bordet pår man panik. oo the angst the angst. ... STELLA
strax innan han slute ögonen och sover sina  20 minuter middag. men nu ligger han på sinmadras och sover sött och älsklingen sover i soffa och ja... jag ska väl sova snart jag med. så fort bloodbowl legendary idition är klart med nerladdningen så att ag kan inspektera norse laget. gaaaah att det ska ta sån sjuk tid. vi har ju snabbt internet ju. och jag vill tönta med mina vikingar ju. kom igen spelet bli klart nån gång.
nä nu gör jag en kopp te och sätter mig och fortsätter med min julklapps lista. hej så länge och  antagligen en god natt till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar