söndag 7 november 2010

morgonlugnet

 mina finaste älsklingar. vad skulle jag göra utan er.
här är lillemans overall han fick igår. jätte fin och den känns hållbar med. sitter i soffan med mina älsklingar och dricker en kopp te. har luggit i sängen tills för bara en stund sedan,tack för sovmorgonen hunny. idag har vi beslutat oss för att bara ta det lugnt. jag tror att vi behöver det båda två . kanske en promenad eller nått och lite pill i lägeheten men inte så att det blir jobbigt. ja nån promenad blir det ju inte om min fot inte slutar göra så förbannat ont. jag trodde att jag hade jort illa mig när jag gått eller nått men i morse så kollade jag lite nogrannare efter som värken blivit värre och då såg jag ett runt litet sår med rodnad runt och kom ihåg att jag trampat på en glasflisa häromdagen och inte fick ut någonting i tron om att det inte satt någonting kvar. jag har klämt lite och så på det och pillat men får inte ut någonting så jag låter det vara. jag vet inte vad man ska göra åt sådant . förbannat jävla ont gör det i alla fall. kanske blir det up och gå till nån lekplats så att lillen får leka ute lite i sin nya overall det lilla bustrollet. jaja nu ska jag dricka klart mitt te och kanske sätta på nått på tvn. ha det fint så läge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar