fredag 12 november 2010

pysselmorgon

en riktigt bra morgon må jag säga. har inte sovtit så mycket i natt men är ändå inte så jätte trött idag. jag har gått runt och små plockat i lägenheten och jort det jag brukar göra. jag trollet och älskling sla åka och hällsa på erk på lördag i göteborg och tänkte för enkelhetens skull ta bussen dit  eftersom vi haft så mycket problem med tågen den senaste tiden. vi har dock ett problem med detta vår vagn får inteplats på bussen och är kronglig att ta med. så jag frågade systeryster om jag fick låna hennes quinny sulky men den hade hon i anderstorp så det gick ju inte så idag blev det akut jakt efter paraplyvagn. så det är vadjag ar jort det senaste nu idag. och det gck jätte smidigt. en kvinna i jönköping säljer sin jätte fina paraplysuly med liggläge suflett. mjuk sittdyna och varukorg för 600 kronor och hon kommer och lämnar den om ca 1 timmar. det känns lite spännande.
nu behöver vi inte köpa nån vanlig sulka alls. den här är ju både snygg och har allt man vill ha i en sulky till skillnad från de flästa paraplyvagnar som bara är ett ihopfällbart säte med handtag och hjul. jag känner mig jätte nöjd. jag hoppas bara att det stämmer överäns med hur vagnen är irl. jaja i vilket fall så gick det snabt och smidigt att få tag på den. och för en vagn med liggläbe, sittdyna,sufflett och varukorg är detta ett väldigt bra pris.. yey. spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar