måndag 8 november 2010

gaaaaah

jag är trott hungrig och mår illa så jag orkar  inte skriva jätte mycket m jag lägger ut lite bilder från dagen och kanske skriver lite under. för visa vad vi har jort villjag ju. sen ska jag göra ris gratäng till älsklingen och mig
 glad liten trollunge i vagnen redoför en förmiddag på öppnaförskolan
 jag vände ryggen mot honom i några secunder när jag skulle ta kaffe och när jag vände mig tillbaka så stod han inne i målar rummet så det var klart att han skulle få måla det lilla trollet.
 han målade till och med med pensel den här gången även om den efter en stund åkte in i munnen så att det var färg ända upp i håret. 3 tavlor och en toarulle målades det idag. och jag tror att en av tavlorna föreställer en bil för han satt och jorde brumm ljud när han målade den.
 sen blev det såklartfika fom vanligt. där satt han och försökte göra allt på samma gång. och den fina keppsen fick stanna på jättelänge för omväxlings skull. jag tror inte han märkte att han hade den på sig.
 såg den här skylten när jag skulle ta ut pengar och kunde inte hjälpa att känna mig lite vemodig.
 vi fick lite användbara recept på öppnaförskolan.  nu kan det göras både det ena och det andra. men nån färg blev det inte idag för vi orkade inte gå till hobbyglädje.
 jag kan posa med en tandpetare och se lömsk ut.
 ärdet konstigt att man har svårt att gå ner i vikt eller. gaaah älskling sluta ge mig kakor
vid det här laget var älsklingen så trött att han nästan inte kunde träffa munnen med majsbågen. lillavännen förstår inte att man ska sova när man är jätte trött. . nu ska jag i alla fall unna min rygg lite välbehövlig vila en liten stund innan jag börjar med maten.. ha det fint så länge. fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar