lördag 6 november 2010

följer traditionen

det känns som att det har blivit lite utav en tradition att lägga ut gårdagens bilder dagen efter men jag ska försöka ändra på det. men här kommer ett sista sådant inlägg i alla fall.
 jag och freja var på bibblan. vi skulle gått till museumet men det stängde vid 2 så det sket sig.
 så vi gick till hobby glädje och wästers och kollade på lite pyssel prylaroch på hobbyglädje hittade jag dessa underbara stemplar. dom önskar jag mig i julklapp eller vardagsdagsprecent för jag har inte råd att köpa dom själv men jag <3 ugglor och detta var riktigt söta sådana.
 efter det gick vi till grafitti oh fikade medan vimce trollet lekte med en nallpuh bil och busade på golvet. det är så sjukt skönt med barnanpassade fik. käns bättre när man inte behöver få skuldkännslor och vara orolig för att lillen ska ha tråkigt. så 1000 upp för  familjevänliga fik och resturanger. för övrigt så är jag mycket sugen på att gå ut och dricka te nästa vecka så om det fins någon som känner sig pepp på det så snälla hör av er. jag har hela veckan utom tisdag fri. om det tryter och ekar i plånboken så bor vi ju ganska centralt och jag har massor med te och kaffe. mmmm  efter fika och sånt så åkte vi upp till peters job och fikade. där väntade vi en stund på syster som kom nån gång strax innan 7. vi drack kaffe och hon fixade med solpapper. sedan om hennes lilla familj och vi åkte till a6 för att hon skulle tll apoteket. trevligt trevligt var de. där träffade vi en långhårig typ som skulllköpa chees börgare utan  ktt och jag köpte t par örhängen med gittarer förr 25 kronor.
li6lletrollungen orkade  ite riktigt hålla sig vaken hela vägen hem så han soven stund i vagnen och låg och såg sådär söt ut sm han gör när han sover. . det var en samanfattning av vad som hä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar