tisdag 16 november 2010

en mys dag som går åt helvete.

idag har jag och trollet haft det jätte mysigt på öppna förskplan där vi sjungit,fikat och målat som vanligt. sedan har vi fikat med hanna och slutligen lekt mer lia här hemma och bakat muffins.  allt det här känns mycket bra och mysigt och så om det inte varit så att vi fick operations tiden för lilleman idag. jävla skit. ettårs jubileumet för födseln av min förstfödda sån ska firas med att han ska vakna hungrig och inte få nån mat och sen bli sövd i mina armar och vakna och ha ont för att sedan ligga morfindrogad och halvsovande resten av dygnet. jag vet att han hade haft lika ont och mått lika dåligt vilken dag det än varit men det är nått som bara känns så sjukt fel med att fira sin första födelsedag här på jorden med en operation. min älskling fyller ett år och jag får fira honom genom att skicka väg honom helt ovetande med främmande menniskor och  inte ha nån aning om att han kommer att vakna i samma panik skrik han hade när han vaknade förra gången. det är inte rättvist, det är inte ok. jag skulle göra vad som helst för att han bara fick slippa allt detta. min älskling är för liten för att vara med om sånt här. det gör ont i mig att äns tänka tanken. men jag ska försöka som alltid att vara stark och hålla huör och hopp uppe för honom.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar