torsdag 11 november 2010

god mat och gott sälskap

mår bra ända in i hjärtat just nu. blir så  glad när folk tycker om min mat och idag var nog det jag fått mest beröm för i hela mitt liv. tack så mycket för besöket och sälskapet familjen vigortsson.  innan maten var min mor här på en snabb visit och innan detta var älsklingen,trollet och jag på slutrean på akademibokhandeln och köpte saker till julkort. det skulle varit ramar men de var slut.
 lilleman drack morotsjosen aldeles för fort så det ser ut som att han har näsblod
 gos med far
 vimce lekte med mormor
 Teo fick smaka en portion på vimces risgrät med äppel och kanel. mumms tydligen.
 trollet har börjat visa intresse för lite mer barn leksaker och inte sina bebis saker.
 mormor bus
 jag och teo  posade lite. snygga som få
 vi är så fina. bebisar är de bästa assesoarerna
 sötnosen somnadepå sin pappa
 sen byggde peter en fluffig tron åt honom att sova i. det gick tyligen väldigt bra. jag tror att jag förstår varför.
vimce hade inte somnat än . men nu ligger han i alla fall och sussar i sin trollvagga. både jag och pete är jätte mätta och slöa så vi ska ta det lugnt resten av kvällen. jag ska sätta in kort och han ska spela data spel. lagom ansträngande. så lata gonkväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar