fredag 5 november 2010

bra dag

god förmiddag folket. känner på mig att trots detta tråkiga väder och lite lätt illamående kommer detta att bli en bra dag. freja är här idag med och i eftermiddag ska jag träffa systeryster som tydligen är i akut behov av  att besöka bibloteket och är förföljd av en bananfluga som inte finns på riktigt. men innan detta ska jag och freja gå till museumet med vimce trollet och leka lite. just nu är hon inne på toan och gör sig i ordning medans jag skriver lite på bloggen. kvällen igår blev mysig men filmen blev så sent att både peter och freja somnade så det blev inte så mycket med det men det blev ju bra i alla fall. yey. här är lite kort.
 hade litet besök av julle och prins sonic igår. trevligt värre. dom åkte till max åt oss och köpte mat efter som jag och freja jorde ett epic fail igår och gick vilse och hittade inte amigo så det han stänga. men mumms med burgare i alla fall.
 vimce sitter som vanligt och tuggar på någonting han har hittat på golvet.
och freja har tagit en dusch. så nu ska jag göra mig klar det sista så ska vi beje oss mot museumet. så så länge hat fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar