måndag 1 november 2010

tyst och lugnt

nu sussar mina pojkar i sovrummet, alla lampur är släckta och mörkret sluter sig om allt här i vårt lilla bo förutom den lilla ytan mellan tv och soffa som lyses upp utav skärmen jag sitter och skriver på. jag har haft ångest som har kommit och gått hela dagen men ändå är det någonting med dagen som känns bra. kanske är det lyckan i att ha fått spendera den med mina 2 älsklingar och framför allt lyckan utav det bästa jag någonsin jort, blivit mamma. äntligen någon som helt ovillkorligt tar imot all den kärlek jag har att ge. för det är väl därför man har barn.... för att man har så mycket kärlek att det rinner över och så gärna vill ge den till någon som är ens eget lilla troll. mitt hjärtegryn, miitt mys troll, min ällskade livslust och mitt solsken här i november natten. det är du mitt ällskade lilla troll unge. och man får ju allrig glömma familjefadern här. mannen som är den ända jag tror någonsin värkligen har chansen att göra mig genuint lycklig. och tro inte att jag har glömt er. ällskar så alla mina flockmedlemmar såå. och alla på sitt eget lilla vis för att de är just det, å sitt egna lilla vis.  
så det var så jag hade tänkt att avsluta dagen.
så alla ni , mor, far, syster, bror barn och kära vänner...... KÄRLEK<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar