onsdag 17 november 2010

trollmor med lilltrollet

det har varit en dag med mycket att göra men ändå ganska lugnt. vi har varit hemma hela dagen men städat,mysigt, bakat och fått bsök. nu är älsklingen och jobbar . han jobbar halv 5 till 12 inatt och kommer hem vid 1 tiden och då sover vi förhoppningsvis så från klockan 7 när besöket gick så har vi myskväll här.
 mina alldeles underbara finaste killar myser i soffan. så otroligt glad att jag har er=)
 lilltrollet äter mellanmål
 väntar på mormor för att lämna över lite muffins och bullar jag bakat igår och idag
 sälskap av idun fick vi
 och pumba förstås. dom posade jätte mycket dom små pojkvaskrarna

 jag var ju tvungen att posa lite jag med
 vimce fick prova kepps, finfint
 idun lekte med trollets kanin
 och vimce lekte med lotta
 sedan fikades det


 detta var vad som fikades. jag bakade mördegs kex med kanel och kademuma men dom han inte bli klara inna  gästerna skulle gå
nu har besöket gått och vi myser. lillen har nu somnat och jag tittar på lillalandet lagom och bloggar med en stor kopp varmt te med honung.  så hej en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar