måndag 29 november 2010

mycket fika och mycket julinköp

idag har jag och trollet spenderat dagen med lia, anlo och teo. vi har varit och ätit pankakor på biblioteket , varit på ecohallen, lerdalaboden och gillberts. och vi får inte glömma att jag och älsklingen åkte till myrorna för att köpa de fina skorna. han tvingade mig för han tyckte att de var så fina. och visst är dom det. vi köpte även de andra till lia. men en av dom ramlade av bussen så vi fick bara en av dom med. men då kom anders som en räddare i nöden och åkte och letade reda på skon och har nu den i sitt lilla bo på råslet. så allt sluta ju lyckligt i alla fall.
 vincent äter pankakor och gör en mycket smart pose
 sedan var han och lia busiga
 jag köpte ett panband när jag och anlo med pojkarna var på ecohallen. det finns så mycket där att fynda. man glömmer lätt bort att det fins när man inte varit där på ett tag. men jag hittade både det här panbandet, julservetter, muffinsformar med julmotiv, storpack tandborstar och en te sil för 10 kronor styck. jag känner mig ganska nöjd
 på gillberts så jorde lilltrollet det han är bäst å och posade.
 finaste buspojkarna
 teo var ovanligt busig och pratglad. sötunge är vad han är. och han gör inte sitt kameraface på den här bilden.
sedan när teo och anlo hade gett sig av hemmåt så blev vimce trollet trött så lia satt och sjöng för honom. sötast. ja det varväl det för idag tror jag så ha det finast till nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar