tisdag 23 november 2010

fullt ös medvetslös

efter en dag med fullt upp så är det snart läggdags för mig och älsklingen. har varit på textil lagret i huskvarna men kom fram till att vi inte kunde köpa det vi skulle för a det skulle ta alldeles för stor plats och vara för tungt att bära hem s vi väntar till vi kan åka dit med bil. vi köpte istället en hel del med saker på willys som vi släpade hem.
 syster yster kom förbi en snabbis och hälsade på. drack en kopp kaffe och var med på sångstunden på öppnaförskolan.
 älsklingen låg i soffan och kände sig lite extra bra
 detta var anledningen till det. han hade köpt en liten överaskning till mig. sötaste älsklingen nånsin.
 jag har nu bestämt mig för att alltid ha frukt i en stor grön skål på matbordet. det ser helt galet trivsamt. ska även kolla efter ett fint fat imorgon som jag ska dekorera med torkad chillli och kanelstänger. och kanskelite andra snygga kryddor. . eventuelt med nån juslyckta i mitten eller nått. tycker det blir så fint och mysigt. och så lucktar det gott med. måste komma ihåg att gå till inredningsbutiken vig hemmakväll imorgon och köpa torkad chilli.
 lilleman var helt galen ikväll. jag tog säkert 30 bilder och dessa 2 var de ända som man kunde se honom någorlunga på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar