lördag 13 november 2010

Sent på bussen.

Nu är vi på väg hem hela lilla familjen efter en ganska lugn och trevlig dag i götet. Vi fick ju billiga biljetter både dit och hem så vi kom alla 3 undan med 300 kronor totalt tur ch retur. Riktigt bra och allt har gått jätte smidigt. Förutom att vi kom med en ganska sen spårvagn från erk till stationen så att vi bara hade 6 minuter på oss att hitta till och hinna med bussen. Men det jorde vi och allt gick smidigt. De var ganska skönt att åka och hällsa på och bara göra just det. Hällsa på. Vi gck till Willys och köpte kaffeoch tlltugg och svängde förbi lizzard games innan vi begav oss mor erks lägenhet.där tjatade vi en himla massa om allt möjligt och pulade med bloodbowl. Jag skrev upp mitt morse lag, fick beröm för min snötroll modell och blev själaglad h fixade ihop don sista modellerna. Nu är det mästa grovjobbet jort och det är mest finlir och målning kvar.det känns rätt skönt. Peter mötte erk i en match med sitt goblin lag mot erks ork lag ch älsklingen van ch var nog lie mallig över detta facktum. Sedan satt vi och pratade lite mer och tittade på sittkoms. Under tiden Peter och erk spelade kom Viktor och jorde ett paket nudlar till sig och lyckades skolla hela sin tumme med kokande vatten . Aj. Men detlindrsdesmed idomin och kylbalsam så det bov bättre. Han gick visserligen ganska snart efter en kort visit. Jag måste säga att jag är mcket nöjd med hur dagen blev . Imorgon är det älsklingens första farsdag och då blir det till att bara göra saker som han vill och se till att han förstår att han är den bästa pappan som Vincent någonsin skulle kunna önska sig. Vill försöka ge honom nån present av något slag men det är ju lite sent nu och pengar är ju inget vi ha så rikligt med heller nu när det är en månad kvar tills trollet fyller 1 år och sedan 10 dagar senare så är det ju julafton och. Det är en högtid jag slår stort på. Bakas och pysslas till förintelse ska det ch det ska bli en sådan fin jul. Jajamen. Nu ska jag sluta skriva och plocka ihop sakerna för nu är vi framme om en kvart/ Gud så skönt det ska bli med ett stort glas kallt vatten och sängen. Jag är alldeles galet tröt. Så god natt på er om jag inte orkar skriva mer idag. Men jag ska försöka i alla fall lägga ut lite kort med för det hat jag ju så klart tagit lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar