torsdag 4 november 2010

ursäkta dröjsmålet

vet att det var ett tag sedan jag skrev senast nu men det har varit mycket nu den senaste korta tiden. men nu ska jag i alla fall försöka sammanfatta vad vi jorde i förgår kväll och igår under dagen. så här kommer det i alla fall. jag skulle ha skrivit igår kväll men då bar det av med lillen till akuten och nu är kusin vitamin här och hällsar på. så det blev inte före nu. men i alla fall blir det nått.
 vi bestämde oss som vanligt ganska sent att vi vill gå till hemköp och lillen somnade tidigt i s gunga så vi bädade ner honom i vagnen och gick. men när vi lyfte på sjalen som vi hängt för så såg man 2 små ögon där inne. gaah jag får ont av att han är så galet söt . mitt lilla troll.
 påvägen hem ville han inget annat än att bli en liten kåldolme i pappas famn så så fick det bli
 sötnosarna i trapphuset. jag vet att jag lägger ut betydelselösa bilder nu men dom e så fina mina pojkar,.
 och en viss liten kille ville absolut inte sova när vi kom hem så han var uppe till halv 9. olydigt värre. så det var det som häde i förgårkväll lite sammanfattat i bilder och text. maten blev god och filmen var mysig så nu går vi vidare till dagen efter.
 redoo för ytflyckt på stan med mor far och corinna och så lilla kompisen villiam så klart.
 stora killar kan gå själva. detta gäller även trollungar.
 villiam ville sova så han tog sig friheten och sov ganska länge i vagnen.
 så detta är de tjusiga menniskor vi åt lunch och var på stan på äventyr med.
 efter det blev det en runda ensamma å stan efter som min kar tyckte att jag behövde kläder och vägrade gå hem innan jag valt ut en kjol. så eenkjol på indiska och 2 subs blev det innan vi begav oss hemmåt.
på hemvägen just när vi skulle kliva ut från subway så öppnade himlen sig. jag trodde nästan att det var syndafloden som kom när vinden piskade regn och hagelverkligen överallt. vi var blöta ända in i själen när viväl kom hem.
 men lllman vr tor och pappsen tog på sig morgorock och myste med det torra varma lillaa trollet mot hans villja.
 lilletrollbarnet satt och spejade på far sin när han var händig nog att sätta ihop en ikea möbel.
 här är bildbevis på karns händighet. ducktig kar jag har där.
 trollet ville hjälpa till att städa eller om det var stöka ner han ville.
lite av båda var det nog tror jag.. senare på kvällen blev det mys och film och lite mimms mat. hörde du det julia MUMSMAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar