måndag 22 november 2010

fullt upp

jag har mått dåligt nu i något dygn eller 2 så det har inte blivit mycket till bloggande men nu tyckte jag att det var dags. jag har väl jort lite mer än vad jag borde idag men jag ville göra så mycket jag hann idag när jag mår lite bättre. så vi har provat tomtedräkt på trollet, gått till museumet, åkt till waasp, träffat norrlänningar och åkt hem och ätit middag  och diskuterat lajv consept med anders. vi har även beställt julklappar så det är på g det med. känns gött. jag börjar känna julstressen så nu ska allt fixas klart. ska även planera lillemans födelsedags kalas som skall vara söndagen den 12 december och skicka ut inbjudningar. om ni vill komma och inte fått nå inbjudan så hojta till. men lite bilder blev det tagna i alla fall så här kommer de.
 tomtedräkten som han fått ärva av tyra sitter jätte bra. måste nog köpa en ny luva bara.

 vi fick besök av sonic igårkväll. han klipte håret på peter.. trevlig prick det där
 vimce var ett troll även idag och hittade en plast orm att leka med. så nu är även det med på hans önskelista
 trollfamiljens hanar äter middag
 peter gör sig fint som troll
 mitt allra finaste lilla troll
 riktigt snyggt kort älsklingen tog inne på museumet
 pojkarna nördar på wasp
jag fick tråkigt så jag jorde inbakade flätor i titt hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar