söndag 28 november 2010

ursökta dröjsmålet

ja nu har det ju inte blivit ett inlägg på vad som känns som en evighet men mycket att göra kombinerat med återkommande huvudvärk har jort att jag inte riktigt haft tid och motivationen inne.men här kommer i alla fall et inlägg om vad som hänt det senaste och senare idag ett inlägg om dagen som varit idag.
 vinter pojken
 måste köpa denna fil söta mössan till trollet. finns på hm
 gick en runda på stan och fikade med den snygga tyskkan och hennes troll
 vinset satt som en dåre
 hittede ett par JÄTTE snygga mormorskängor i min storlek på myrorna men jag tyckte inte att man kan betala 250 kronor för begagnnade skor.
 såg även dessa som var söta men dom var i 3 storlekar för stora
 vi kunde inte ta oss upp till vår lägenhet själva är vi kom hem för dom hade tydlige målat om hissen så vi satte oss på grafitti och väntade på pappsen och erk. vimce trollet åt räkchips

 sedan kom anders, anlo och bebis.
 erk roade sig själv framför datorn.


 anlo var för snäll och diskade.
 dagen efter(igår) åkte jag och trollet med min mor och systerdotter till erikshjälpen.
söta små kusiner busar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar