måndag 1 november 2010

maskeraden. uuunderbart det blev

jag vet att det här meddelandet är lite sent och så men jag har ärligt talat inte orkat lägga ner massa tid på inlägg före nu. men nu kommer det i alla fall. det blev en jätte lyckad fest och folk hade verkligen ansträngt sig med kostymerna. yey 4 u allihop. här kommer lite bilder från festen.
 lia var den mest pk av dem alla precis som vanligt. hon var en skolflicka som dog av en misslyckad abbort ed galjen hon håller i.
 amanda var johas sekreterare och hemliga älskarinna och när hans fru om på dem så sköt hon dem båda.
 idun hade avlidit av en bil krach på grund av att hennes man fiflat med bromsarna på hennes bil och nu smitit med hennes penggall egypten.
 ika hade blivit vårdaskuten under älg jakten nr hon plockade svamp
 kebby med kar hade blivit skutna på sitt brölopp av kebbys svartsjuka x.
 emelie och maria var porriga
 julia och johannes var kära. och enligt min syster hade hafft våldsamt oralsex(julia hade mycket blodiga innerlår på sin kostym som nämdes innan
 och johannes hade skjutit sig i munnen så han var såhärglad. ha förklarade att det inte alls var en över reaktion om man kommer på att allt är åt hellvete när man tittar på 3:e reprisen av bingolotto
 och jag var glad och ihjälfrusen i bara  nattkläder.. kvällen flöt på väldigt bra tyckr jag och alla värkar ha haft kul. har fått ganska många positiva reaktioner effteråt. tack allesammans och fler fest kort kommer senare när folk från festen skickat bilder. vi blir så lyckliga att vi hoppar och dansar om vi får kort.  hej sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar