tisdag 30 november 2010

the day so far

r jag och lillen tagit det lugnt  hela förmidagen fram till 11 då tog vi sälskap in till stan med ika som skulle söka jobb och lämnade av en påse med våtservetter och annat nödvändigt från gekås . tack så mycket tant bus. trevligt med lite sällskap sådär på förmiddagen med. sedan blev det en liten runda på lagerhouse  och fika för mig och  litet troll innan älsklingen kom och mötte oss på weins coffie. sedan blev det en liten tur till innan hemfärd där vi träffade på en och annan med.. nu ligger älsklingen och sover sedan en halvtime tillbaka ungefär och lillen leker med mitt ben.
lilltrollet har snyggaste sovstilen någonsin

nu var han nöjd när han fick sitta och pilla på våra saker en liten stund. men bara tills han börjar stoppa saker i munnen.
hittade jätte fina koppar på lagerhouse. vill ha.
och jätte snyggt porslin.
lite skoj saker. här är iskuber som blir formade som löstender.
träffade dessa gojjor på lagerhouse med.
sedan blev det kanel latte och  safrans bulle.
fika trollet såg fundersam ut
gosedjur på akademibokhandeln läggs till till lillens önskelista
sedan blev pappsen sugen på mackor näär han såg att denna man var där och åt
sedan kom även denna herre och höll oss sälskap en liten stund
idag ska det slås in julklappar var det tänkt och göra klart några.
jag köpte lite kul saker till älskling. 3 kul grejer och en pik.

nu ska jag återgå till mina husliga sysslor så så länge folket. fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar