fredag 12 november 2010

snart så

kaffet har kallnat igen och jag sätter mig i soffan för att skriva ett inlägg medans lilletrollet sover middag. gaaaaah jag är helspänd över vagnen. det är så spännande. tror nog att jag kommer att bli nöjd. och så sjukt smidigt med en vagn man kan ställa in i garderoben eller lägga på hatthullan och som ändå har alla funktioner som den stora vagnen har. men vi kommer nog att använda den stora vagnen i alla fall tills i vår när vi inte är på resande fot. för i vinter är det bättre med en stor vagn som man kan lägga många mysiga filtar i och så är ju lilleman så liten fortfarande att jag vill ha honom vänd mot mig när vi är ute länge så att han känner sig trygg. men i alla fall. smidigt att ha en resevagn som man kan bära med sig under armen och som inte tar nån platts.jag ska snart väca lillen för att han ska få en ny torr blöja och lite kläder så atthan inte fryser. sen ska vi gå och hämta den. efter det blir det att åka oc hämta pappsen och visa upp den nya vagnen. hoppas älsklingen inte blir besviken bara.
var på ekohallen häromdagen men lia och linn och hittade massa sager som jag ska köpa eller vill i alla fall. eller kanske önskar mig i julklapp. här är några av dem
 ååååh patenerat är så fint.och det här är mycket finare än nyckelskåpet vi har i hallen. det ser ut som ett litet fult futuristiskt propp skåp. blä. julia sa till och med att hon trodde att det var ett proppskåp.
 finaste lådan ever. den är dessutom för te vilket gör att jag faktiskt behöver den.
 jag vet inte vad jag skulle ha det till. men jag vill ha det.
 gaaaah jag dör. så mycket fint så lite pengar.
 detta skulle vara jätte fint att ha till alla frukter jag vill ha.
 vimce rummet vill ha en sån här.
 fin. fin . fin.
                                                                                                             vissa saker är inte rättvisa                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
som till exempel ett gigantiskt fickur som känns otroligt alice..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar