onsdag 20 oktober 2010

andas ut.

idag fick jag nog. jag har f[tt nog at att stressa upp mig sj'lv, jag har f[tt nog av att f[ utbrott och vara l'tt iriterad f;r att jag m[r dligt jag 'r tr;tt p[ att dettaf[r ner mig 'nnu mer som en ond cirkel. jag ska ta det lugnt, jag ska inte hettsa ;ver att jag beh;ver g[ ner n[gra kilo, jag 'r bra so jag 'r.
jag ska inte g[ runt och m[ d[ligt ;ver att ag inte har tillr'ckligt med kl'der som jag kan anv'nda. jag ska g;ra mig av med alla kl'der som inte passar och sluta ha kl'der som 'r lite f;r sm[ f;r att t'nka att jag kommer 'nd[ att g[ ner. et s'tter en underliggande press.
jag ska stoppa mig sj'lv n'r jag k'nner att jag b;rjar brusa upp och t'nka varf;r jag g;r det ta ett jupt andetag och andasut.jag ska bli den lugna harmoniska menniskan jag vet att jag kan vara
idag ska jag sk'mma bort mig sj'lv och trollet, idag ska vi m[ bra , idag finns inga onda tankar ,idag s[ blir jag glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar