söndag 24 oktober 2010

tilbaka från ödemarkerna

nu har vi kommit hem effter en mycket mysig och lugn dag ute i haddarp. vi fick mycket mat och ostkaka på det så vi är tjocka som små troll hela familjen. och eftersom vi har träffat många o peters familj och släkt idag och edet har varit svårt att uppdatera samtidigt som jag har tagit en hel radda bilder nu så kommer det en hel radda nu.

 lillen passade som vanligt på att ta en tupplur i bilen så att resan går fort. han är verkligen ett litet troll den där lilla skitungen. och om Johannes ser det här meddelandet så har jag stavat verkligen med e som det ska och inte med ä så att det ser ut som att jag har ont. jag kan jag med=) speciellt när det blir rött under felstavade ord. hihi
 jag vet inte riktigt vad peter gör här men det är när vi väl kommit fram i alla fall. förstår inte riktigt hur han håller i bebisen heller. men men. det tycks ju fungera.
 mitzi ville hjälpa till med att byta blöja.
 här är peters bror mattias som vi alla var där för att säga hejdå till. han ska flytta till spanien på fredag så det blir nog ett tag tills han är i trakternma igen. bredvid honom ligger hans svarta tjur nellie
 här är peters morfar Franz.
 och detta är peters mormor
 detta är all mat vi åt. mmmmm. jag kan fortfarande inte stava till det så ni får gissa..
 peter gosade med den lilla räven bambi. det är hans brors andra hund.
 vimce ville ge skålen till hundarna så han följde efter dom en stund med den
här plockar han upp den efter att ha tappat den. det var alla bilder jag lägger ut nu i alla fall.
jag har i alla fall haft en trevlig dag och ser nu fram imot en lugn kväll. för jag är trött och har huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar