söndag 17 oktober 2010

besök hos Markus och Jenny

efter välsignelsen när vi ändå var på huluäng gick vi upp en stund till jenny och markus för att umgås en stund.det var jätte trevligt. aldeles för länge sedan vi sågs sist. men nu ska dom komma nu i veckan hem till oss och spela spel så det har vi jort någonting åt.och kaffe fick vi självklart där med och det bästa utav allt vi fick det genom sugrör. allt smakar bättre genom ett sugrör. att en stund få sitta och prata med likasinnade gör så mycket

i denna lägenhet bor även 4 stycken personer av den håriga typen. katten kossan som igentligen är älsklingens men bor där tills vi fårtt nån stans större att bo, katten turo som är kort och tjock,bonny som är en liten brun/vit hund och den sista lilla odefinerbara saken som bara var så söt. jag försökte ta med den hem men dom kom på mig. <3




jag ville inte släppa den hon tillhörde från början markus mor men hon kunde inte bo kvar för hon blev inte bra behandlad av de andra hundarna för hon är döv. jag gillar inte små hundar igentligen, jag gillar förresten inte hundar igentligen men den här lilla  hjälplösa saken fick mig att smälta. hon var så lugn ,snäll och hon beter sig inte som en hund. hon låg stilla sålänge man brydde sig om att ha henne i kvät och annars så bara var hon där. hon var SÅÅÅ GOSSIG!!!!!!!! ska nog stjäla henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar