onsdag 27 oktober 2010

bråkstakar och små äventyr

vet inte hur jag ska sammanfatta det här inlägget. men det är massa bilder och vi fick besök i alla fall.
 vi var på rödakorset och jag köpte nya choklad muggar och garn som ska bli en liten filt till vimce. kommer nog ta en stund att göra och jag måste köpa nya stickor eftersom garnet är så tjockt. men då går det u fort att göra i alla fall. eller ja snabbare i alla fall.
 hittade en fin tavla som jag köpte. måste ha mer tavlor så att alla väggar inte står tomma och vita. det är ju lite tråkigt och opersonligt tycker jag. men vissa gillar ju opersonlig, kall och tråkig inredning även kallat nordisk desighn inredning.
 köpte en  sjal till med. det kan man allrig ha för många. gör hela outfitten med en fin sjal.
 sminkade anders till vampis. här är han inte sminkad om det uppstod nån förvirring.
 färdig=)
detta är det sminket som har överlevt katt attacker och vimce bråk. endel i alla fall. och så självklart koagulerande blod. yey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar