lördag 23 oktober 2010

pyssel och plättar

sitter och skissar medans pappsen och trollet äter plättar. själv ska jag ta mig en liten portion nudlar om en liten stund.
 jag och lilla trollet gick u på en promenad i regnet för att älsklingen skulle få vara ifred en stund och sova. det var han inte ensam om att behöva tydligen. trollet somnade i vagnen och var visst inte riktigt redo att vakna när vi kom hem. men snyggast morgon frilla har han i alla fall.
  plättar var en uppskattad middag tyckte lilla trollpojken. han fick ju dessutom äta dom själv vilket jorde  det ännu bättre.
 det var inte bara trollungen som upskattade plättar till middag.
 detta var vad jag pysslade med

och det här var resultatet. vet inte riktigt vad jag ska säga men men. det gör jag allrig o nått jag gör. sen blir det kolla film, äta godis och spela spel med hunny. men inte innan lillen sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar