torsdag 21 oktober 2010

trött trött trött

förstår inte hur jag kan vara så trött. har ingen kraft i kroppen. kan  visserligen ha att göra med att jag inte sover ordentligt på natten. kan inte få mig till att somna. men idag har jag ju till och med fått sovmorgon till 9. men nej. inte det minsta piggare för det. det går nog över. ska försöka orka gå in och duscha innan älskling går till jobbet om 40 minuter men vi får se hur det blir med det. te låter mer lockande.
för övrigt funderar jag på vart kallelsen till vimces nästa operation har tagit vägen. han ska ju opereras i november eller december men vi har inte fått nån tid än. man tycker ju att dom borde ha skickat det vid det här laget. lite lättare att hantera sånt när man slipper gå och undra och kan planera in det lite. man kan ju passa på att träffa lite folk med när man ändå är uppe igötet. jaja. vi får se hur det blir med det. vi har diskuterat om att kanske åka upp till götet för att hälsa på en viss erik helgen efter maskeraden men det vet han inte om än och han har sagt att han bara tittar på bilderna på min blogg så han kommer inte att se det här heller. man får väl helt enkelt ta och berätta det för honom.jaja. nej nu ska jag ta mig upp ur soffan för att tvätta mig. det blir nog så ändå. sen blir det vanilj jogurt till brunch. mimma och kanske en kopp te om jag vill unna mig nått gott, så så länge . hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar