lördag 23 oktober 2010

med bråkstaken vid min sida

sitter sedvanligt i soffan med kaffekoppen effter en natt med ytterst lite sömt. men är ändå förvånansvärt pigg. har varit uppe i nästan en timme och har spenderat en halvtimme med att städa och resten av tiden att göra ig och lillen redo för dagen. nu tittar jag på gårdagens nyhetsmorgon eftersom jag missade det igår . trollungen min försöker att bära runt på symaskins skyddet med föka framgång, han puttar det mest framför sig men söt är han i alla fall. mor och moster kommer hit och ska sy upp ettt par byxor vid 1 tiden och älsklingen slutar vid 4 så jag och lilleman har hela förmiddagen att ta det lugnt tillsammans och kanske städa lite,.ser fram imot en lugn lördag utan speciellt mycket planerat i förväg. ska bli skönt att få för en gångs skull vila upp sig på lördagen.tänkte försöka mig på att silla och skissa lite idag med om jag hinner och självklart dagens temainlägg veckans nördighet. men nu ska kaffe drickas och bebis kramas så vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar