onsdag 27 oktober 2010

en liten oreda

städet fortsätter och jag får så mycket hjälp så.b jag får så mycket hjälp att det nog allrig  blir färdigt här. men det gör inget för trollet är glad och skrattar och busar och då blir det stökigt.
se hur mycket han hjälper till när jag sorterar. jag har precis fått upp alla kläder som vincent fortfarande kan ha i sängen.'
 effter regn kommer solsken och efter städ kommer gos.
 mysigaste pojken i hela vida världen. och han är min
 vimce somnade i mitt knä så jag inte kunde göra någonting annat än det jag når sittandes i soffan så jag målade en ful bild med dålig humor
 lilleman tyckte att  askarna i badrummet skulle vara i vardagsrummet och skruvade av alla handtag på dem.
udda ställe att hitta skräp på. ja alla sätt är ju bra utom de dåliga. och detta var ett utav de dåliga. nu så blir det tavel jakt med hunny. bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar