onsdag 20 oktober 2010

julle och mys

nu har vi kommit hem från vår lilla promenad. vi svängde on på rockn´rol and glamadoll och kappahl. men nu är vi hemma igen och ska snart gå och handla mat till middagen det blir tariaki wok idag=)
 jag köpte 2 par strumpbyxor för halva reapriset på åhlens. jag ville bara köpa ett par en älsklingen sa att jag behövde 2.
 min älskling köpte smycken till min<3 tror inte en pojke jort det förr. blev så glad
 mörka trä pluggar blev det. och ett töjsmycke för att töja upp så att de blir likadana.
 glömde visa. köpte lite målarsaker igår med. det var reapris på det med. blir så glad när jag facktist har råd att köpa nått. yey. det var ett litet kitt för skiss och kål och sen var det en vinröd torr pastell och en svinborts pensel .
 sen köpte jag fix. ett måste om man inte vill måla jättefina bilder och effter ett tag ha en massa helgrå papper.
och det bästa sist. julle kom hit och sitter och smaskar i sig räster från gårdagen. vi bestämde oss för att vänta med middag till ikväll och låta flickebarnet äta curryn hon älskar. så nu ska vi försöka få henne till att spela med oss men effter som hon inte är lika töntig som vi är så kan det bli så att det blir film istället. jag och lillen började titta på mumin innan . kanske ska fortsätta med det;). så nu ska jag gå och vara lite social mot son sambo och gäst. har hört att man ska det nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar