onsdag 27 oktober 2010

sovdags

lia har åkt hem, älsklingen har nördat sig ganska länge och jag har målat och pillat lite i photochop.maten blev jätte god med, nudlar med wok gönsaker med currymango sås. mmmm. sen gick det lite utför och jag och lia kunde inte sluta skratta. vi fnissade som små flickor ... vilket vi kanske är men men.
här är beviset på att det gick lite snett för lia i alla fall.
jag berättade om allt det roliga jag och lia hade hafft och detta var hanns reaktion. i tre steg.
 1. han tar in informationen och ser apatisk ut för att inte väcka onödiga förväntningar
 " han formar minen på ett vis som får dig att tappa alla tidigare misstankar du byggt upp om att det skulle vara någon jävligt han hade på gång genom att få dig att tro att du ska få en puss.
 3 . han attakerar med alla sina 47 kromosomer.

hanns aktion hade en konstig inverkan på mig. det var helt enkelt för mycket för att kunna hanteras. så nu har allt gått alldeles för långt så det är lika bra att gå och lägga sig. godnatt folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar