torsdag 21 oktober 2010

syster yster lillstrumpa och sockan

lilleman sover bredvid mig i soffan och älsklingen har ännu inte kommit hem från jobbet så jag sitter här och funderar. tänker tillbaka och kom på att jag saknar syster. saknar lite tiden innan jag flyttade intill stan igen. när jag sov över hos dom nästan lika ofta som jag var hemma eller när jag bodde 1 min gångväg bort och vi sågs varje dag. önskar vi kunde ses offtare. vi och din fina lilla familj. så jag tänkte göra ett litet nostalgi inlägg nu till ära av min kära syster yster och hennes fina familj.
 tyra i stadsparken 1,5 år gammal. sötnosen där
 mor och dotter tittar på fåglar i stadsparken
 uppe på gränna berget med systers familj i mitten av graviditeten. jobbigt men kul.
 syster yster på möhippan. jätte kul hade vi. här står vi utanför arlantis och virrar bort henne.
 varför slog di dig tyra...... Tyra: jag jorde inte som jag skulle..
 syster och lia. mitt tappra stöd under förlossningen
 stadsparken i somras med lilla familjen
 syster och tyra myra i stadsparken i somras
 johan medd tyra och vimce när vi var uppe och grillade med far vår vid axamo i somras.
 johan vänder uppockned på sin dotter. mycket uppskattat
 finaste brudparet på vackraste sagobröllopet
syster med vimce. älskar det här kortet. och framför allt älskar dig kära syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar