söndag 24 oktober 2010

Påväg mot ingenstad.

Vi sitter i bilen påväg ut till haddarp där vi ska äta middag med hunny föräldrar, syster och bror men på vägen ska vi stanna till hos Peters mormor och morfar för att Maria ska hämta någonting. Jag har med mig målar block och pennor som jag hade tänkt använda under dagen med. Ska spraya bilden som blev klar med så att den inte förvandlas till ett grått papper. Vi är just nu omgivna av inget annat än skog och åkrar och det ser inte ut som det är någonting anorlunda runt hörnet. Så det det är ganska mysigt att sitta här inne i bilen och skriva med jackan över benen och en kaffe termsmugg vid sidan av. Samtdigt känner jag hur det killar lite på armen för Att lillen pysslar lite med sjalen som hänger ned däröver. Älsklingen sitter och pratar diablo med leijon och till middag blir det mat jag inte kan stava till. Visseligen så stavar jag fel hela tiden men det här är skeppet värre. Så jag tror jag står över den här gången. Nu försöker dom vist förklara de för mig så det ärbäst jag slutar skriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar