tisdag 26 oktober 2010

te mys med flocken

vi har nu kommit hem trollet och jag och med oss hem har vi fått 2 av våra favorit fruntimmer Lia och Idun. vi har köpt på ess en del på secondhand och jag känner mig väldigt nöjd men lite nojig över att ha spenderat pengar. men men. det var ju inte så dyrt i alla fall och vi har ju ett behov av mysiga saker eftersom..... ja alla har det. här är en liten dokumentation av dagen så här långt.
 vimce satt ganskanöjd i sin vagn en liten stund . men ganska snart ville han ha mat. då blev det lax med dillpotatis.
 julia ville inte vara med på billd men det hjälper sig inte.
 vissa meniskor kommer med på bild vare sig man vill eller inte. detta är 2 av dessa.
 vincent hade en listig nappfiske plan.
bild nr:1
 bild nr:2
 bild nr:3
 allt detta var så utmattade att vissa pojkar somnar av det. han var en av dem. ganska lagom till att lilla trooet somnade så gick vi till bussen mot erikshjälpen. när vi anlände vid solåsen gick vi först in en snabbis på baby proffsen för att köpa stt dricka ställ till vagnen och lite fake blod. detta hittades och sedan bar det av till eh. där hittade lite av varge och en idun ho är mycket fin må jag säga =). så henne tog vi med hem.
 lia fick agera holla prylar modell till sakerna som köptes så här är saker hållandes av söt blondin precis som det ska vara. först ut kommer en krog whiteboard med flaskor som magneter finfint.
 ramar till tavlor i badrummet. köptess hem. tänkte få lite marin kännsla där inne hade jag tänkt.
 töntiga tavlor med söta djur köptes det med. hade velat ha med djärvar med men räv och ekorre fick vara nog med rödhåriga djur för idag.

 awesome pipa jag köpt till peter. eller ja jag vet inte vad vi ska ha den till förutom att den är tuff. den hamnar nog med alla andra saker vi har som är tuffa men vi inte vet vad vi ska ha dem till. i vitrinskåpet.
 lite burkar till te och 2 matchande kannor till mjölk och grädde är det nog meningen att de ska vara.men de kommer nog att brukas till annat skulle jag tro.
 var tvungen att vara en tönt och köpa den här burken till min älskling som jag ska fylla med godis. ja både burk och älskling ska fyllas.  hopaps det gör en annan lycklig. det förtjänar han effter allt fint han gör för oss och så fin som han är.
 trollet fick ett fint tag i pipan den lilla busen. inte än på några år vännen.
sen var han väldigt intresserad av vad som hede på andra sidan av fina flickan på puffen. även kallad idun. nu har hon bejet sig här ifrån för idag och vi ska nog dricka mer te tror jag. lyckodryck nummer ett. men nu har jag inte tid att skriva mer för nu.  bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar