torsdag 21 oktober 2010

sovmorgon kaffe och insane clown possy

gödmorgon. nej jag har inte sovit så här länge men jag har tagit det laid back tills nu. bara myst med pojkarnaa och hittat kläder jag ska ha idag, pratat med lotten <3 i telefon och jort upp planerna för dagen. först blir det fika med lia på gillberts och sen blir det träffa lotten och casper för bus och upptåg med pojkarna. tror att detta kan bli en riktigt bra dag det är med. jag ska om jag hinner försöka hitta lite trosor med så att man inte behöver tvätta 2 gånger om dan för att hålla sina och lillens kläder rena. jag tror nog minsan att jag ska göra ett besök på loppisen på cultan på lördag med. och om jag hittar nått så kan jag ju slänga ner saker  i källare och sälja lite på bloppisen med som jag ska hålla på lördag. nya fynd varje timma.
trollet med en av sina favorit leksaker. hanns spock docka. mamma blir så stolt.                                          live long and prosber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar