fredag 22 oktober 2010

hemmafru

idag blir det minsan storstäd hela dagen. älsklingen är på jobbet och trollet och jag städar för fullt. jag städar och han går och läggerfram saker så att jag garanterat inte går sysslolös. det skulle ju vara så illa. lilla<3. så med kultiration strömmande ut ur högtalarna städar vi i gungandet till ska. känns som en bra dag som väntar och det kommer nog vara fint här med tills folket kommer för att spela mutant ua ikväll. yey. idag är jag en lycklig nörd. men nu är det hemmafrudags. har damsugit och diskat halva disken hittills . diskmaskinen är keck så det är handdisk som gäller och då har det blivit ett litet berg. sen ska jag ta itu med sovrummet och ALLA KLÄDER som ligger utspridda över rummet och försöka få lite stil på det. och framförallt se vad jag har och inte så jag vet ad jag behöver. och rensa bort allt jag inte kan ha. och förstås lillens försmå kläder. så jag och trollungen har fullt upp hela dagen och snart kommer idun så nu måste jag gå för nu.  ha det fint tills nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar