torsdag 21 oktober 2010

hemma i soffan

så då var man hemma igen. det har varit ganska mycket idag.men skönt är det att komma hemmifrån längre än nån timme.
 trollet hade på sig sin fina mössa som han fått av sin moster. här sitter vi och väntar på den lilla bussen han och jag för självklart smart som jag är så kollar jag inte bussen innan vi går.
 ja har man tråkigt på bussen så kan man ju göra konstiga saker som att ta kort på sig själv. så såhär såg jag ut idag.
 på conditoriet hittade vi ett gäng galna hippies. dom var trevliga så vi satt med dom och åt kakor.
 linns pojkvän blev polare med vimce och vimce försökte en bra stund efter detta att äta upp hans väska. det var tydligen mycket delikat.
 fina flickor tar man flera bilder av
 köpte en gubbkeps i lite tjockare varmare tyg till vimce . han var jätte fin i den dom hela 10 secunder han hade den på sig.
 alla dessa smycken för 100 kronor. känner mig jätte flickig till en peng min plånbok överlever. kappahl rekomenderas. halva reapriset på massor av saker. nam nam säger jag bara....
när jag gick in på apoteket för att kolla om dom hade några medecin koppar och mottsprutor så sa en söt tjej som jobbade där att dom hade stora sprutor till salu sen tittad ehon lite listigt runt sig och frågade hur många jag behövde. sen gick hon bakom kassan och plockade en hel liten påse full och sa att dom brukar skicka med en när man köper flitande medesin . sen gav hon mig påsen och sa att jag kunde ta den. yey. maskeraden är räddad. det kommer att bli så fint. längtar sååååå mycket. jag har därimot inte fått tag på lotten som jag skulle träffa idag. antar att hon fick förhider. synd. ville värkligen träffa henne och hennes knodd idag. men men. det får bli en annan dag. så nu ska jag gå och göra en stor kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar