torsdag 21 oktober 2010

trötta

jag är helt slut effter en lång dag och peter mår inte alls bra och håller på att somna i soffan de ända som inte är trött är trollungen. han sitter glad och pigg på pappas mage. jag ska sitta och kolla igenom lite saker till maskeraden innan jag lägger mig men jag ska försöka få pojkarna i säng. men peter säger som en stor pojke att han inte vill sova. imorgon ska jag träffa idun och pumba på dagen tror jag. jag tror att det var det hon menade när vi pratade innan när hon sa vi . annars är det hennes mor  hon tar med. men vi får se. trevligt vilket som. var länge sedan jag såg nån av dom nu. det är så lätt att man gliter från vänner när man har en liten och dom inte har det. man har så olika rytm på livet. men det  ska vi försöka förhindra att vi hör i det här fallet.sen blir det rollspel med julia , johannes, oskar , älsklingen och fredrik och hemalagad pizza. så jag ser fram imot ännu en av de där dagarna man minns.
sen ska jag nån eller några gånger under dage att försöka lägga ut lite veckans fil med film tipps och lite tipps på enkla goda snacks och små mat man kan ha till så är u intreserad av det så kolla imorgon på inlägger helgens filmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar